Tuesday, 2 July 2013

Promosi Julai 2013



Setiap bulan Shaklee memang buat promosi...bulan ni giliran Gla ni pulak. Gla ni antara vitamin yang saya consume sekarang. Apa yang saya rasakan dalam kebaikan gla ni adalah dlm membetulkan period saya. Maklumlah saya ni memang jadual period tak betul tiap2 bulan...dah consume ni Alhamdulillah period dah makin elok.Gla ni juga terkenal bagi pasangan yang nak dapat zuriat, untuk kesuburan......nak tahu lagi tentang Gla boleh klik SINI.
Dan paling best dah ramai customer saya pregnant hasil consume gla shaklee ni...Alhamdullilah atas kuasaNYA juga ya...Kita hanya berusaha...Jazakallahu Khairan...


----------------------------------------------------------------------

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF dan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda.


Untuk Info dan Order:
Nooreen Sharlizza Binti Mohd Zabir
Shaklee Independent Distributor | ID 949751
Facebook:Lyn lin
WhatsApp / SMS : 012 2745437


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







No comments:

Post a Comment